środa, 17 maja 2023

Nowy projekt, nowa skala, nowe wyzwania

 

Druga edycja za pasem, postanowiłem odkopać modele z piwnicy, kiedyś nabyłem sporo modeli z drugiej ręki(większość do zmycia) Imperium Osmańskiego, uzupełniłem szeregi takimi zamówieniem. Jako, że nie chce mi się jeszcze bawić w zmywanie i podmiankę podstawek(stare metalowe podstawki zalane klejem na maxa), biorę się za czyste sztuki. 


Plan, zaczynamy od klocka piechoty, potem przechodzimy w jazdę- ogólnie, więcej słów przy poszczególnych skończonych oddziałach. Nie podjąłem jeszcze decyzji, czy malowanie tylko na stół, czy coś więcej spróbujemy z tego wycisnąć. Brak doświadczeń z 15 mm, powoduje, że nie wiem jak estymować pracę nad modelami- czas pokaże. Na razie łamię się z decyzją, czy oddział robić jako scenka(system gry nie oczekuje ściągania podstawek przy stratach) nada to dynamiki plus sam projekt stanie się oryginalny. Co do malowania historycznego będę trzymał się luźno, malowanie dla siebie, ma cieszyć oko- sama armia też kolorowa, więc będzie można się bawić. Sporo pytań i zagwozdek :) 




1 komentarz:

  1. UP jeden oddział rozgrzebany, ale jakość modeli żałosna. Niestety odechciewa się przy nich siedzieć ; /

    OdpowiedzUsuń